مامو پلاستی - جراحی کشیدن سینه

مامو پلاستی - جراحی کشیدن سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021
مامو پلاستی - جراحی کشیدن سینه

مامو پلاستی - جراحی کشیدن سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس

 

 

چین و چروک هایی که به دلیل افزایش سن ایجاد می شوند برای برخی از افراد کاملاً ناخوشایند است. باید بپذیریم ، هیچ کس نمی خواهد پیر و چروک به نظر برسد. بسیاری از محصولات مختلف پوست با ویژگی های ضد پیری یا ضد چروک وجود دارد. با این حال ، بیشتر این محصولات به جز مرطوب کردن پوست ، کارایی زیادی ندارند. چین و چروک ها بدون توجه به مدت استفاده شما از این محصولات ثابت هستند.

از طرف دیگر ، بوتاکس می تواند روشی دائمی و بسیار کارآمد برای از بین بردن چین و چروک پوست به شما ارائه دهد. در واقع ، بوتاکس آنقدر موثر است که یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی است. علاوه بر این ، این یک عمل جراحی نیست. آنچه پزشکان در بوتاکس انجام می دهند تزریق سمی به نام بوتولینوم در زیر عضلات بیمار در مناطق چروکیده است.

بوتولینوم در طبیعت وجود دارد. باکتری به نام کاستریدیوم بوتولینوم Clostridium botulinum این سم را تولید می کند. هنگامی که دانشمندان سم بوتولینوم را پردازش کردند ، دریافتند که استفاده های پزشکی و آرایشی زیادی دارد. بوتاکس حاوی مقادیر بسیار کمی از این نوروتوکسین است. وقتی پزشکان بوتاکس را در مناطق مورد نظر تزریق می کنند ، با فلج کردن عضلات زیر می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد

 

مزایای بوتاکس

چین و چروک صورت ما معمولاً وقتی عضلات صورت خود را حرکت می دهیم ظاهر می شود. کاهش فعالیت این عضلات به معنای آن است که چین و چروک بسیار کاهش می یابد. به این ترتیب بوتاکس با فلج کردن عضلات صورت ، چین و چروک ها را از بین می برد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA بوتاکس را به عنوان درمانی در برابر چین و چروک تأیید کرده است. علاوه بر این ، بدیهی است که موثرترین روش برای از بین بردن چین و چروک پوست است.

تأثیرات بوتاکس برای آشکار شدن خیلی زمان نمی برد. برخی از محصولات ضد چروک موجود در بازار ماهها به استفاده مداوم نیاز دارند تا اینکه کوچکترین تغییری را مشاهده کنید. از طرف دیگر ، نتایج بوتاکس را دو روز پس از عمل مشاهده خواهید کرد.

 

هزینه بوتاکس

برخی از افراد فکر می کنند تزریق بوتاکس بسیار گران است فقط به این دلیل که اکثر افراد مشهور این تزریق را انجام می دهند. برعکس ، تزریق بوتاکس روشی بسیار مقرون به صرفه برای مبارزه با چین و چروک است. یک بطری کوچک از یک محصول ضد چروک ممکن است مقرون به صرفه تر از تزریق بوتاکس در ابتدا باشد. با این حال ، فکر کردن در مورد اینکه چند بطری از آن نیاز دارید ، ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری داشته باشد. زیرا ، نیازی نیست که هر روز تزریق بوتاکس خود را تمدید کنید. نتایج بوتاکس ، اگر سالها نباشد ، ماهها طول می کشد.

برای تزریق بوتاکس قیمت ثابتی وجود ندارد ، قیمت ها در هر کلینیک متفاوت است. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که یک کلینیک گران قیمت لزوماً عملکرد بهتری نسبت به بقیه ندارد. هزینه های بوتاکس به شرایط و نیاز بیمار نیز بستگی دارد. ما تزریق بوتاکس را با کیفیت عالی با قیمت مناسب در کلینیک خود ارائه می دهیم. اگر می خواهید بیشتر بدانید ، همین حالا با ما مشورت کنید و قیمت را دریافت کنید!

 

بوتاکس در ایران

محل کلینیکی که در آن تزریق بوتاکس انجام می دهید بسیار مهم است. بعضی از کشورها قوانین بهداشتی ضعیفی دارند و برای این نوع اقدامات دقیق قابل اعتماد نیستند. بنابراین ، شما فقط باید کشورهای آزمایش شده و با سابقه خوب را انتخاب کنید. ایران احتمالاً بیشترین مقصد برای افرادی است که می خواهند عمل های زیبایی انجام دهند. زیرا ، سالانه میلیون ها گردشگر برای دریافت طیف وسیعی از اقدامات زیبایی به ایران سفر می کنند.

دلیل محبوبیت ایران در بین کسانی که به دنبال خدمات زیبایی هستند ، کیفیت بالایی است که ما ارائه می دهیم. نه تنها این خدمت، ما دیگر خدمات را با کیفیت بالا و با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهیم که یافتن آن در جای دیگر دشوار است. انتخاب کلینیک ما برای داشتن بوتاکس در ایران تجربه بسیار رضایت بخشی برای شما خواهد بود.

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه ، ایران یک مزیت بزرگ دیگر نیز دارد. صرف نظر از اینکه کجا هستید ، سفر به ایران بسیار آسان است. موقعیت کشور تقریباً به همه جا نزدیک است. علاوه بر این ، یافتن بلیط به تهران بسیار آسان است ، زیرا پروازها بسیار مکرر است. به خاطر داشته باشید که هزینه های سفر هزینه های اضافی برای روش بوتاکس است. با این حال ، انتخاب کشوری مانند ایران به عنوان مقصد بوتاکس شما ممکن است در واقع هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر کشورها داشته باشد.

 

آیا تزریق بوتاکس خطرناک است؟

این واقعیت که بوتاکس در واقع یک نوروتوکسین است ممکن است برای برخی از افراد مشکل ساز باشد. با این حال ، غلظت سم بوتولینوم در بوتاکس بسیار کم است و بنابراین برای بیمار خطرناک نیست. افراد بی شماری هر ساله تزریق بوتاکس را انجام می دهند و عوارض ناشی از این روش ها تقریباً هرگز بروز نمی کند.

شما می توانید برای مدت زمان طولانی تزریق بوتاکس انجام دهید بدون اینکه هیچ مشکلی در این روش داشته باشید. در واقع ، علاوه بر فواید زیبایی آن ، پزشکان از بوتاکس برای سایر خواص پزشکی آن نیز استفاده می کنند. مدتی است که این درمان ضد چروک وجود دارد و هرگز مشکلی جدی ایجاد نکرده است.

به مانند موارد دیگر ، ایمنی تزریق بوتاکس به کلینیکی که شما انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. بعضی از کلینیک ها از محصولات بی کیفیت استفاده می کنند که در واقع می تواند عوارض جدی برای سلامتی ایجاد کند. به یاد داشته باشید که بوتاکس یک سم نوروتوکسین است و افرادی که این ماده را ارائه می کنند باید افراد متخصص و معتبری باشند.

ما فقط با بهترین پزشکان زیبایی و متخصصین پوست کار می کنیم که می توانید در ایران پیدا کنید. در نتیجه ، ما هرگز شاهد نبوده ایم که هیچ یک از بیماران ما به دلیل تزریق بوتاکس دچار عارضه شوند. علاوه بر پزشکان ، ما در انتخاب مواد خود نیز بسیار محتاط هستیم. ما از هیچ ماده غیر معتبر بوتاکس استفاده نمی کنیم. وقتی همه این ویژگی های ارائه شده را با هم جمع کنید ، می توانید بفهمید که بوتاکس در کلینیک ما بسیار ایمن است.

 

قبل از درمان با بوتاکس چه باید کرد؟

چگونگی آمادگی برای تزریق بوتاکس ممکن است تجربه بوتاکس و نتایجی را که به دست می آورید به طور قابل توجهی بهبود بخشد. یکی از مواردی که اکثر مردم باید قبل از عمل انجام دهند مطالعه بیشتر در مورد آن و داشتن دانش است. اگر سوال دیگری دارید ، همیشه می توانید از پزشکان کلینیک ما نیز سوال کنید. آنها می توانند تمام مراحل تزریق بوتاکس را به شما اطلاع دهند.

دادن اطلاعات به پزشک توسط شما در مورد داروهایی که استفاده می کنید قبل از تزریق بوتاکس نیز ضروری است. اگر از داروهایی با اثرات رقیق کننده خون استفاده می کنید ، احتمالاً باید قبل از تزریق مصرف آنها را متوقف کنید. اگر داروهای دیگری وجود داشته باشد که بتواند در طول روش دردسر ایجاد کند ، پزشک در مورد آن به شما می گوید.

اگر سیگاری هستید ، ترک سیگار دو روز قبل از تزریق بوتاکس نیز ایده خوبی است. به این ترتیب احتمال بروز کبودی پس از اتمام روند کار به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین ممکن است پزشک کرمی را توصیه کنید که کبودی را کاهش دهد. با این حال ، کبودی مربوط به چند نقطه قرمز ریز است که طی چند ساعت کاملاً از بین می رود.

همچنین ، داشتن پوستی تمیز قبل از تزریق بوتاکس روند کار را به میزان قابل توجهی آسان می کند. علاوه بر این ، اگر هنگام تزریق بوتاکس توسط پزشکان صورت چربی دارید ، ممکن است بعداً آکنه ایجاد کند.

 

مراقبت های بعد از بوتاکس

برای اطمینان از اینکه پس از تزریق بوتاکس با عارضه ای روبرو نیستید ، باید مراقب باشید. پیروی از چند قانون ساده می تواند نتایج فرآیند را بهبود بخشد. به عنوان مثال ، ناحیه تزریق نباید حدود 4 ساعت بعد از عمل ماساژ داده شود. در این 4 ساعت اول باید از خوابیدن روی جلوی خود نیز خودداری کنید. علاوه بر این ، اگر کلاه ، سربند یا سرپوش دیگری دارید که در اطراف پیشانی شما خیلی تنگ است ، از آنها استفاده نکنید.

در 24 ساعت اول پس از تزریق باید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری شود. الکل همچنین می تواند اثرات رقیق سازی خون داشته باشد ، بنابراین در آن دوره نیز نباید الکل مصرف کنید. قرار نیست بعد از تزریق بوتاکس احساس درد کنید ، اما اگر این کار اتفاق افتاد می توانید استامینوفن مصرف کنید. با این حال ، در 24 ساعت اول پس از بوتاکس بدون مشورت با پزشک خود هیچ دارویی مصرف نکنید.

بوتاکس بعد از تزریق هیچ عارضه جانبی ناخوشایندی ندارد. شما باید بتوانید بدون احساس هیچ نوع ناراحتی بخوابید. غذا خوردن نیز به هیچ وجه ناخوشایند نخواهد بود. 4 ساعت پس از تزریق بوتاکس می توانید فیشیال داشته باشید. نقاهت بعد از عمل بسیار کوتاه است و زندگی روزمره شما را در این مدت محدود نمی کند.

 

سوالات متداول

آیا بوتاکس فقط مخصوص خانم ها است؟

خیر ، هم زنان و هم مردان می توانند تزریق بوتاکس انجام دهند ، با این حال ، بیماران مرد معمولاً به دوزهای بالاتر بوتاکس نیاز دارند.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

پزشکان از یک سوزن بسیار ظریف برای استفاده از بوتاکس استفاده می کنند. بنابراین ، تزریقات بدون درد است و نیازی به بی حسی ندارد.

تزریق بوتاکس چه مدت طول می کشد؟

روند کامل حدود 15 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید. شما می توانید بلافاصله پس از تزریق به خانه خود بروید.

آیا بوتاکس دائمی است؟

اثرات ضد چروک بوتاکس تا ماه ها قبل از شروع محو تدریجی ، تداوم دارد. با این وجود ، هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید ، این فرآیند قابل تکرار است.

چه موقع نتایج بوتاکس را می بینم؟

چند روز پس از تزریق بوتاکس باید نتایج اولیه را مشاهده کنید. با این حال ، دیدن نتایج نهایی روش ممکن است 10 تا 14 روز طول بکشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد